4ZI

ScreenshotsȘi iarăși frig și iarăși ceață și iarăși urcat și iarăși coborât și iarăși…și iarăși…

Am intrat intr-o monotonie, necesară ce-i drept, în care experiența fiecăruia va fi decisivă.

Am reușit să termin 54 de kilometri, după un start chinuit datorită aboselii acumulate din zilele anterioare. Undeva după 20 de kilometri am reușit să-mi găsesc ritmul, poate și datorită soarelui care se întrezărea prin ceață.

Am stat aproape de Stan până la finalul cursei, făcând în permanență evaluarea mușchilor, articulaților, felului în care calc. De foarte mare ajutor mi-au fost și genuncherele oferite de cei de la 3M. Antrenamentele de acasă dintre dealuri s-au dovedit a fi foarte eficiente în concurența cu cele bulgărești.

Kilometrii s-au adunat, zilele s-au redus, mai avem puțin..

Lasă un răspuns

