3ZI

ScreenshotsAm încheiat cea mai lungă etapă de 65 de kilometri. Pe o vreme friguroasă și o ceață care a ținut peste 40 kilometri am ținut un ritm intens, mai mult pentru a nu simți frigul. Poliția ne-a însoțit tot drumul pentru că circulația este foarte intensă pe acea porțiune.DSC_0079

Hotărâți să cucerim Plevna am înaintat kilometru după kilometru. După ce ieri am avut doi răniți, astăzi și colegul meu de cameră Daniel, după o luptă grea, fost nevoit să se retragă spre finalul cursei.

Intrarea în Plevna, orașul de baștină a lui Stan, a fost aplaudată, mai ales în zona finishului, unde un grup de copii cu sindrom Down, însoțiți de părinți ne-au așteptat. Copiii au primit numere de concurs și cadouri din partea noastră

Noi ne-am retras după ce am gustat traditinala pâine bulgărească, să ne refacem pentru ziua de mâine.

Lasă un răspuns

