ScreenshotsDe acolo de unde am terminat ziua de ieri, am început cea de a doua zi. Apucăturile vechi nu m-au părăsit, așa că până m-am mocăit eu au plecat toți, mai puțin unul, care accidentat fiind nu a putut să plece cu ceilalți. Am hotărât să rămân cu el pentru a-l susține. După o perioadă am realizat că se chinuie foarte tare și l-am sfătuit să mai meargă și cu mașina sau să renunțe pentru a se proteja. Nu a acceptat nici o variantă.

Am mers așa cu el 15 km, după care a rămas pe lângă o mașină, până a realizat că riscă prea mult continuând în starea în care era.

Pentru mine a început după aceea încercarea de a recupera distanța dintre mine și plutonul din față. I-am prins la pauza de masă, unde s-a micșorat distanța. Bine înțeles că până m-am schimbat eu au plecat. Acum nu mai era distanța atât de mare așa că m-am hrănit cu cele pregătite de acei neobosiți voluntari. Încă o dată bravo lor.

Am continuat drumul în soarele frumos strălucitor urcând și coborând dealurile Bulgariei. Am realizat că încălțarile Asics și cele de ieri și cele de azi s-au comportat și m-am simțit foarte bine. A fost foarte important testul de pronație realizat pe aparatul Currex Running Station, al celor de la Sport Guru, în urma căruia am primit recomandarea pentru încălțările care mi se potrivesc. Așa că recomand Sport Guru, unde se găsesc multe articole sportive:

http://www.sportguru.ro/

După 50 km alergați ni s-a înfățișat un deal imens pe care trebuia să îl urc împreună cu ceilalți pe care îi ajunsesem. A fost ultima încercare a zilei pentru că după aceea au urmat ultimii 8 kilometri, care au încheiat cea de a doua zi de alergare.

Eforturile noastre au fost răsplătite prin refacerea la centrul SPA al hotelului în care am fost cazați

DSC_0065

Lasă un comentariu