Martor

A fost pentru prima oara cand am fost martorul unei realizari sportive romanesti deosebite. S-a intamplat la Maratonul International Bucuresti. In acea zi as fi putut fi in Slovacia pentru a participa la a 90-a editie a celui mai vechi maraton din Europa. Am ales in schimb Romania. Atmosfera in ansamblu a fost placuta. De la an la an se simte o crestere a celor care doresc sa alerge. Un exemplu pentru acestia au fost cei sase romani care au hotarat sa bata un record mondial. Si au reusit. Au fost mii de oameni, alergatori si spectatori care au putut fi martori ai acestui succes.

Uneori auzi sau citesti despre unele recorduri. Eu am putut trai sentimentul bucuriei unui record romanesc. I-am intalnit pe traseu, m-am uitat la timp si am realizat ca vor reusi.  Sase romani au alergat maratonul legati unul de celalalt: Victor Vlad, Gabriel Solomon, Stefan Oprina, Mihai Baractaru, George Oprea si Florin Munteanu.

Recordul mondial a fost doborat!

943_cei-6-alergatori-romani_Bhzsr

Lasă un răspuns

