Din cetate pe Kogaion

S-a intamplat sa se intample!

Ideea de a urca pe munte imi venise de ceva timp in minte, insa varfurile muntilor pentru mine sunt nume pe care, odata, le invatasem la geografie. De foarte multe ori, in zilele senine, in drum spre casa vedeam Muntii Retezat. Ii vedeam si cand mergeam iernile la schi, la Straja, dar nu pasisem niciodata pe varf.

Vremea era frumoasa, dorinta exista, disponibilitate la fel. Stiam ca prietenii mei din vecini aveau in plan zilele acelea „un varf de munte”. Am vorbit cu ei. I-am anuntat ca venim si noi, adica eu si familia mea.

S-a intamplat sa se intample ca varful spre care s-a hotarat sa plecam sa fie Gugu. Cunosteam si auzisem istoria lui. Mi-am dat seama atunci ca, dupa ce ani de zile m-am uitat la Retezat, gandind ca va fi primul varf pe care voi pasi, de fapt acesta va fi Gugu…

S-a intamplat sa se intample ca, dupa ani de zile de mers in locasul din cetatea sfanta a dacilor, Sarmisegetuza, sa plec din orasul cetatii, Deva, pe muntele sfant al dacilor: Kogaion .1170953_433100763471518_1739720745_n

2 gânduri despre „Din cetate pe Kogaion

Lasă un răspuns

